Po odeslání objednávky potvrdíme termín a postup. U vzdálené plochy pošleme odkaz pro připojení.
Co opravujeme
Nejčastější závady a služby. Když tu svůj problém nevidíte, napište – poradíme.
Notebooky & PC
Výměna SSD/RAM, klávesnice, baterie, displeje
Čištění chlazení, ventilátory, termopasty
Instalace/obnova Windows, zrychlení systému
Disky & data
Záchrana dat, migrace na nový disk
Obrazy disků, snapshoty a zálohy
Zabezpečení
Odvirování, EDR/antivir, aktualizace
Šifrování, bezpečný vzdálený přístup
Software & Office
Microsoft 365/Office, e-maily, Teams
Řešení chyb a reinstalace aplikací
Tisk & sken
Instalace síťových tiskáren/skenerů
Ovladače, formuláře, sdílení a práva
Sítě & Wi-Fi
Nejde internet, padá Wi-Fi, pomalá síť
NAS, sdílení, zálohy, přístupy
Další servisní služby
Umíme toho víc než jen „opravy“. Tady jsou věci, které firmám i živnostníkům nejvíc pomáhají.
Zrychlení & upgrady
Přesun z HDD na SSD bez ztráty dat
Optimalizace / čistá instalace Windows
Navýšení RAM, výměny komponent
Čištění & chlazení
Kompletní HW čištění PC i notebooků
Ventilátory, termopasty, výměna chladičů
Stavba PC na míru
Sestavy podle účelu a rozpočtu
Byznys / CAD / gaming, tichý provoz
Výkup & prodej
Výkup PC a notebooků (i nefunkčních)
Repasované kusy s 12 měs. zárukou
Většinou s novým SSD
Výměny dílů
Klávesnice, LCD, napájení, konektory
Rychlé objednání náhradních dílů
Voda / vytopení
Deoxidace, čištění, záchrana dat
Rychlá diagnostika a postup
Datová úložiště & zálohy
NAS pro firmy i domácnosti
Snapshoty, off-site zálohy, obnova
Půjčovna náhradní techniky
Zapůjčení notebooku/PC po dobu servisu
Repasované herní PC
Výkon za rozumné peníze, 12 měs. záruka
Jak oprava probíhá
1) Diagnostika & odsouhlasení
Zjistíme příčinu a navrhneme řešení. Je-li cena v dohodnutém limitu při přijetí, opravujeme hned. Je-li vyšší, voláme o potvrzení. Když oprava nedává smysl, navrhneme jiné řešení (náhradní zařízení, výměna dílu apod.).
2) Oprava
Po schválení provedeme opravu nebo výměnu dílu. Průběžně vás informujeme.
3) Testy & úklid
Otestujeme funkčnost, případně vyčistíme chlazení a uděláme základní optimalizaci systému.
SLA = dohoda o úrovni služby. Stanoví garantovanou rychlost reakce a dostupnost podpory (např. reakce do 2 hodin v pracovní dny).
Pro firmy je to jistota, že se problémy řeší v domluveném čase.
Jak dlouho trvá diagnostika?
U běžných závad dáme výsledek ještě tentýž den. Složitější případy potvrzujeme individuálně.
Jak funguje vzdálená plocha?
Po objednávce vám pošleme bezpečný odkaz. Jedním klikem nás vpustíte k sobě do PC – bez návštěvy a s možností vše kdykoli ukončit.